ממונה בטיחות


ממונה בטיחות

If you think safety is expensive… try an accident!

בטיחות היא מרכיב חשוב בכל מקום עבודה.
העסקת ממונה על הבטיחות יכול לעשות את כל ההבדל בכל הנוגע למניעת פציעה או אובדן חיים.
זו הסיבה שאתה תמיד צריך לשקול לשכור שירותי ממונה על הבטיחות ייעודי שיפקח על הפעילות שלך.

בטיחות העובדים לא רק מגינה על כוח העבודה שלך, אלא היא גם מגנה על המוניטין ועל הרווחה הכלכלית שלך. אל תחכו עד שתקרה תאונה. השקיעו בממונה על הבטיחות כדי לשפר את בטיחות העובדים בעסק שלך. בנוסף, יועץ בטיחות עשוי למנוע התרחשות תאונות ויכול לחסוך לחברה שלך כסף בטווח הארוך. שלא לדבר על זה עשוי גם לעזור לך להימנע מקנסות יקרים וצווי בטיחות אשר ישביתו את הפעילות העסקית שלך.

עליך להוכיח שעשית ככל שידך משגת בכדי למנוע תאונה על ידי מינוי ממונה על הבטיחות והגהות התעסוקתית. ממונה על הבטיחות מוסמך, יוכל להעריך את הסיכונים והסיכונים הפוטנציאליים של העסק שלך, לזהות אזורים הדורשים שיפור, ליצור מדיניות ונהלים חדשים לפי הצורך, ולהכשיר עובדים כיצד לבצע בבטחה את תפקידיהם תוך פיתוח תוכניות לפתרון בעיות פוטנציאליות.

ממונה על הבטיחות מוסמך, יהיה זמין בכל פעם שמתעוררות שאלות ודאגות דורשות מענה - כדי להבטיח שגם אתה וגם הצוות שלך מעודכנים היטב לגבי הבטיחות בסביבת העבודה. כשממונה על הבטיחות מקצועי שומר על העסק שלך בכל עת, אתה יכול להרגיש בטוח בידיעה שפציעות או אובדנים בשוגג עקב רשלנות לא יקרו - מה שמעניק לך שקט נפשי יום-יום.

שפר את בטיחות העובדים
הבטחת בטיחות העובדים שלך צריכה להיות בראש סדר העדיפויות.
העסקת ממונה על הבטיחות מוסמך שיפקח ויבדוק את מקום העבודה יכולה לשפר מאוד את בטיחות העובדים. ממונה על הבטיחות מוסמך אחראי לוודא שכל העובדים מקפידים על נהלי עבודה בטוחים ומזהים סיכונים פוטנציאליים בסביבת העבודה.
ניהול הבריאות והבטיחות לא חייב להיות מסובך או גוזל זמן. זה למעשה די פשוט וקל ממה שאתה חושב.
מערכת ניהול בטיחות מאפשרת לך לרכז את המידע, להפחית סיכונים, לשמור על ציות ובדיקת נאותות להוכחות לנוהלי בריאות ובטיחות.

הגדל את הציות לחוק
בסביבה העסקית של היום, חשוב לא רק לוודא שהחברה שלכם רווחית, אלא גם שהיא פועלת בגבולות החוק. שמירה על עמידה בתקנות וחוקים שונים היא בעלת חשיבות עליונה, במיוחד בכל הנוגע לבטיחות במקום העבודה. כאן כדאי להעסיק מנהל בטיחות מקצועי. עונשי ציות יכולים להיות יקרים ועלולים לפגוע במוניטין של החברה.

ממונה על הבטיחות המנהל עבורך הבטיחות יכול לוודא שהחברה עומדת בכל התקנות הנדרשות ולהימנע מבעיות משפטיות פוטנציאליות. הבטחת בטיחות העובדים היא מהלך אחראי ויגביר את אמון העובדים והלקוחות בפעילות החברה. אז למה שלא תעסיק מנהל בטיחות כדי להבטיח שהחברה שלך תמיד תעמוד בדרישות?

להפחית את עלויות הביטוח
כבעל עסק, אתה יודע כמה חיוני להפחית את עלויות הביטוח שלך. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מנהל בטיחות בצוות. ממונה על הבטיחות יכול לעזור לך ליצור תרבות של בטיחות במקום העבודה שלך, שיכולה להפחית את מספר התאונות והתקלות. זה, בתורו, יכול לגרום לפחות תביעות שיוגשו נגד הפוליסה של החברה שלך, מה שיוביל לעלויות ביטוח נמוכות יותר. בנוסף, קיום מנהל בטיחות יכול לתת לעובדים שלך שקט נפשי, בידיעה שרווחתם היא בראש סדר העדיפויות.

לכן, אם אתם רוצים להפוך את מקום העבודה שלכם לבטוח יותר ולחסוך כסף בתהליך, שקול להעסיק ממונה על הבטיחות עוד היום. זה לא רק יעזור לעסק שלך, אלא גם יבטיח שהעובדים שלך בטוחים ומוגנים. זכור כי בטיחות היא בסופו של דבר באחריותך, ולכן כדאי להשקיע במנהל בטיחות מוסמך שיוכל להבטיח ציות ולייעל את הפעילות שלך.

קבע נהלי עבודה סטנדרטיים
בטיחות היא בראש סדר העדיפויות במקום העבודה, וככזה, חשוב למעסיקים לקבוע נהלי עבודה סטנדרטיים כדי להבטיח שכל עובד יבצע את אותם השלבים לבטיחות ויעילות מקסימלית. ממונה על הבטיחות יכול ליצור עבור משימות שונות המבוצעות במקום העבודה, החל מהפעלת מכונות כבדות ועד לטיפול בחומרים מסוכנים.

נהלים אלה עוזרים להפחית את הסיכון לתאונות ופציעות בעבודה, תוך הגברת הפרודוקטיביות וקידום שיטות עבודה עקביות. על ידי יישום, מעסיקים יכולים להוכיח את מחויבותם לתיעדוף את הבטיחות והרווחה של העובדים שלהם.

הנה כמה דוגמאות לנהלי עבודה שממונה על הבטיחות יכול ליישם כדי להפחית את הסיכון לתאונות ופציעות:
1. עבודה בגובה:
לעבודה בגובה צריכים לכלול שימוש בציוד הגנה מפני נפילה כגון מעקות בטיחות, רשתות בטיחות ורתמות בטיחות. העובדים חייבים לקבל הסמכה לעבודה בגובה ולדעת כיצד להשתמש נכון בהתקני בטיחות אלה, לרבות כיצד לבדוק ולתחזק אותם. כמו כן, יש לעודד עובדים לדווח באופן מידי על כל ציוד פגום או פגום.


2. כניסה למקום מוקף:
לכניסה לחלל סגור צריכים לכלול נהלים לבדיקות איכות אוויר, אוורור ומערכות תקשורת למצבי חירום. לעובדים הנכנסים לחלל הסגור יש להצטייד בציוד מגן אישי מתאים, ולקבל אישור כניסה לפני הכניסה.

לטפח תרבות של בטיחות
סביבת עבודה בטוחה חיונית הן להצלחת החברה והן לרווחתם של עובדיה. אחת הדרכים לטפח תרבות של בטיחות היא על ידי הקצאת ממונה על הבטיחות מקצועי ומסור שיפקח על בטיחות העובדים. אדם זה יכול להבטיח כי קיימים פרוטוקולי בטיחות וניתן לעקוב אחריהם בקלות על ידי כל עובד. יתרה מכך, הם יכולים להקים תוכניות הדרכה כדי ללמד את הצוות על שיטות בטוחות וכיצד לזהות סכנות פוטנציאליות.

על ידי קידום פעיל ואכיפת אמצעי בטיחות, ממונה על הבטיחות זה יכול לעודד עובדים לקחת אחריות על בריאותם ורווחתם, מה שמוביל בסופו של דבר למקום עבודה בטוח יותר. יצירת תרבות של בטיחות אינה קשורה רק לשמירה על כללים, אלא על מתן עדיפות לרווחתם של כולם בצוות.

העסקת ממונה על הבטיחות שינהל עבורך את הבטיחות לעסק שלך היא השקעה משתלמת לקידום בטיחות העובדים שלך, שיפור הציות לתקנות, הפחתת עלויות הביטוח וקביעת נהלי תפעול סטנדרטיים. זה גם מעודד תרבות של בטיחות שבה אבטחת הפרט נלקחת ברצינות ומקודמת באופן אקטיבי בכל רמה.

שים לב, על פי החוק, חובת מינוי ממונה על הבטיחות חלה על המעסיקים הבאים:
☑️ מחזיק במקום עבודה שחלה עליו פקודת הבטיחות בעבודה, כולה או חלקה, ואשר מועסקים בו חמישים עובדים לפחות.
☑️ מחזיק במקום עבודה הנמנה עם בתי חולים, מוסדות רפואיים מוסדות להשכלה גבוהה, מכללות מוסדות מחקר בתי מלון בתי
     מסחר נמלי תעופה, חברות תעופה רשויות מקומיות תאגידים להתיישבות שיתופית ושמועסקים בו חמישים עובדים לפחות.
☑️ מבצע בניה המעסיק, בעצמו או באמצעות קבלני משנה, 100 עובדים לפחות באתרי הבניה בו זמנית;

☑️ מעסיק, המעסיק בחקלאות, 50 עובדים לפחות בו זמנית.
☑️ מחזיק בכל מקום עבודה אחר, שעל סמך הסיכונים בו קבע מפקח אזורי, שיש למנות בו ממונה על הבטיחות, והורה לו, בכתב,
     לעשות כן.

חברת דריקס.קום הנדסת בטיחות וגהות, הינה חברה בעלת מוניטין גבוה ומובילה במתן שירותי ממונה על הבטיחות והגהות תעסוקתית באיכות שירות וברמה המקצועית מהגבוהות ביותר.
הצטרף אל החברות והעסקים שקיבלו שירותי ממונה בטיחות על ידינו.
לפרטים וקביעת פגישה לחץ כאן
נציגינו ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי בטלפון: 077-8045524 בהצלחה!




הקודםלרשימה המלאההבא

לפרטים נוספים יש למלא:






אתר נגיש